تنهایی
تنهایی





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:,

  توسط پرستو  |
 

 



سلام به همه دوستان من پرستو 19 ساله هستم هدفم از ساختن این وبلاگ فقط گفتن حرفایی هست که عمریست من از گفتنش... امید وارم از وبلاگم خوشتون بیاد نظر یادتون نره
parastoo_girl36@yahoo.com


 

 

 خنده تلخ سرنوشت
 اینم از حرفای عاشقانه ی پسرا
 یادته...
 اگه یک روز
 فرق من و تو
 وقتی خاکم میکنن
 تنها
 هنوزم دوست دارم
 دلم...
 به چه زبونی؟؟؟
 خدایی دارم
 گریه کردم
 نامه ای برای کسی که رفت...
 الهی
 دوست داشتن
 آهای مردم
 عاشق نشو
 تقدیم به آنکه...

 

مهر 1390
تير 1390

 

پرستو

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهایی و آدرس parastoo19.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





❤به معناي عمق دلتنگي دلتنگتم‏❤
18+
@ سایــــت سرگرمی جوانان @
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 54587
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1



.

تماس با ما



فال انبیاء

فال انبیاء

.