تنهایی
تنهایی



یادته...

یادته بهت می گفتم اگه تو بری می میرم

 


حالا تو رفتی و نیستی ٬ پس چرا من نمی میرم؟؟

 

 


چرا هستم؟ چرا موندم؟ چجوری طاقت می آرم؟

 


چجوری من دلم اومد رو مزارت گل بزارم؟؟

 

 


جای خالیت و چجوری میتونم بازم ببینم؟


دیگه چشمام و نمیخوام. نمیخوام دیگه ببینم!

 


 وای چطوری دلم اومد جسم سردت و ببوسم؟


من که آتیش میگرفتم٬ چی باعث شد که نسوزم؟

 

 

 3dgirl.blogfa.com عكس هاي عاشقانه، عكس دوتا عاشق ، عشق بازي، عشق

 

 ذره ذره٬قطره قطره٬ میسوزم اما میمونم


خودمم موندم چه جوری میتونم زنده بمونم

 


هنوزم باور ندارم که تو نیستی و من هستم


شایدم من مرده باشم٬ الکی میگن که هستم

 

 کاشکی وقتی که میرفتی دستتو گرفته بودم


کاشکی پر نمی کشیدی بالت و شکسته بودم

 


نازنین وقتی که بودی شبا هم تو رو میدیدم


دیگه از روزی که رفتی حتی خوابتم ندیدم

 

 


تو که بی وفا نبودی٬لااقل بیا تو خوابم


مگه تو خبر نداری شب و روز برات بیتابم؟

 

میدونم یه روز دوباره می تونم تو رو ببینم


تو پیش خدا دعا کن که منم زود تر بمیرم

 

 
 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

navid
ساعت15:18---27 تير 1390
khaste nabashi azizam webloge khob i dariiii movafagh bashiiiiiii پاسخ:mamnon azizam

Atieh Rad
ساعت8:50---27 تير 1390
salam ... mamnon az in ke behem sar zadin va nazare khodetono darbareye vebam goftin ...... vebe ghashangi darin va matalebe kheili khob bazam be man sar bezanid bye

پارسا
ساعت19:38---26 تير 1390
وای خیلی خوشجیل بود

عالی بوود

www.alone.boy.mahtarin.com


پاسخ:mer30 azizam


وحید
ساعت17:32---25 تير 1390
وبلاگت عالیه

واقعا ...



یه سرم به ما بزن منتظر نظرت هم هستم

...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 25 تير 1390برچسب:,

  توسط پرستو  |
 

 



سلام به همه دوستان من پرستو 19 ساله هستم هدفم از ساختن این وبلاگ فقط گفتن حرفایی هست که عمریست من از گفتنش... امید وارم از وبلاگم خوشتون بیاد نظر یادتون نره
parastoo_girl36@yahoo.com


 

 

 خنده تلخ سرنوشت
 اینم از حرفای عاشقانه ی پسرا
 یادته...
 اگه یک روز
 فرق من و تو
 وقتی خاکم میکنن
 تنها
 هنوزم دوست دارم
 دلم...
 به چه زبونی؟؟؟
 خدایی دارم
 گریه کردم
 نامه ای برای کسی که رفت...
 الهی
 دوست داشتن
 آهای مردم
 عاشق نشو
 تقدیم به آنکه...

 

مهر 1390
تير 1390

 

پرستو

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهایی و آدرس parastoo19.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





❤به معناي عمق دلتنگي دلتنگتم‏❤
18+
@ سایــــت سرگرمی جوانان @
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 54664
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1



.

تماس با ما



فال انبیاء

فال انبیاء

.