تنهایی
تنهایی



دخترک برای اینکه دفتر نقاشیش سفید بود معلم او را تنبیه کرد ولی غافل از اینکهاو خدایی را کشیده بود که همه میگفتند هست ولی دیده نمیشود....

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت23:59---7 دی 1391
سلام آجی وب قشنگی داری مرسی

یه نفر
ساعت22:50---10 مرداد 1391
سلام وبلاگت قشنگه.وبلگم در برابر وبلاگت هیچه ولی یه سر بزن خوشحال می شم.
لطفا


پارسا
ساعت14:08---16 ارديبهشت 1391
سلام عزیز!!!!خوبی حالت چطوره!!!!
از اونجایی که نظر همه دوستان و بازدید کننده ها برام مهم هست میخوام نظر شما رو هم بدونم در مورد قالب وبلاگم!!!
چند تا قالب انتخواب کردم و از بین اون قالبا با نظر شما یکی رو میخوام انتخواب کنم پس به لینک زیر بیا و نظرت رو بگو مرسی عزیز

http://alone.boy.mahtarin.com/post.php?p=95


sara
ساعت11:53---14 ارديبهشت 1391
slm webloge khubi dari age khasti mano blink begu ta manam belinkamet

rezasalimi
ساعت14:00---26 فروردين 1391
سلام پرستو
حالت خوبه
وبلاگت عالیه
خوشحال میشم بهم سر بزنی
من شما رو لینک میکنم
شما هم به اسم کلبه عشق لینک کنین


پارسا
ساعت14:11---8 بهمن 1390


_____*#######*

___*##########*

__*##############

__################

_##################_________*######

__##################_____*##########

__##################___*#############

___#################*_###############

____#################################

______###########آپ کردم ###############

_______#############################

________###########################

___________*#####################

____________*##################

_____________*###############

_______________#############

________________##########

________________*#######*

_________________######

__________________####

__________________###

چشم به راهم_ _***__*_****


محسن
ساعت21:38---14 دی 1390
سلام.شب جمعه منتظرت هستم.آخه یه جورایی جشن دیگه.ممنون....پاسخ:'mer30 ke sar zadi

محسن
ساعت13:48---13 دی 1390
خیلی زیبا بود مقسی....

محسن
ساعت13:47---13 دی 1390


…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’

,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`

آپم بدوبیا

منتظرم نذاریاااااااااااااااااااااااا

[گل][قلب][گل]


غروب عشق
ساعت1:48---10 دی 1390
سلام وب خوبی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی

محسن
ساعت19:57---8 دی 1390

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___سلام مهربون من آپم______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


جلال
ساعت12:36---7 دی 1390
سلام قشنگ شده





محسن
ساعت22:19---2 دی 1390

@...............@..........@............@@@@@.........@< br /> @@..........@@......@.....@......@.........@......@..... @
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@....... ..@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@...... ...@
@....@..@....@....@.........@...............@....@...... ...@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@...... ...@
@......@.......@....@.........@................@....@... ......@

منتظرتما....[گل]


پارسا
ساعت0:34---29 آبان 1390
سلام دوست من
حالت چطوره!!!
میدونی خیلی وقته به من سر نزدی!!!
پس عجله کن چون آپ کردم توپ...
بدو بیا
نظر فراموش نشه که ناراحت میشم اگه نظر ندی
به امید دیدار


محمود
ساعت11:43---29 مهر 1390
سلام, وبلاگ قشنگی دارید
برایتان آرزوی موفقیت میکنم
خوشحال میشم اگر به من هم سری بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 29 مهر 1390برچسب:,

  توسط پرستو  |
 

 



سلام به همه دوستان من پرستو 19 ساله هستم هدفم از ساختن این وبلاگ فقط گفتن حرفایی هست که عمریست من از گفتنش... امید وارم از وبلاگم خوشتون بیاد نظر یادتون نره
parastoo_girl36@yahoo.com


 

 

 خنده تلخ سرنوشت
 اینم از حرفای عاشقانه ی پسرا
 یادته...
 اگه یک روز
 فرق من و تو
 وقتی خاکم میکنن
 تنها
 هنوزم دوست دارم
 دلم...
 به چه زبونی؟؟؟
 خدایی دارم
 گریه کردم
 نامه ای برای کسی که رفت...
 الهی
 دوست داشتن
 آهای مردم
 عاشق نشو
 تقدیم به آنکه...

 

مهر 1390
تير 1390

 

پرستو

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهایی و آدرس parastoo19.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





❤به معناي عمق دلتنگي دلتنگتم‏❤
18+
@ سایــــت سرگرمی جوانان @
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1



.

تماس با ما



فال انبیاء

فال انبیاء

.